Leden Administratie

Basis lid:

Als basis lid steunt u onze vereniging, kunt u gebruik maken van de aangeboden kortingen en u ontvangt ons Infoblad in de brieven bus of indien gewenst  ontvangt u een e-mail bericht met een link om het blad op de website te kunnen lezen.

Als basis lid bent u dus donateur en betaalt u 15,00 euro per jaar.

Basis lid + Activiteiten (BA-lid):

Gaat u gebruik maken van ondersteuning van medewerkers van Zorg en Welzijn of van het Belasting team voor het invullen van uw inkomstenbelasting of gaat u meedoen met 1 of meer activiteiten dan betaalt u 30 euro per jaar.

Basis Lid + Activiteiten en Biljarten (BB-lid):

Als basis lid kunt u gebruik maken van diverse activiteiten + Biljarten. Dan betaalt u 40 euro per jaar

Wordt u lid in de maand Augustus of nog later in het jaar dan geven wij wat korting nl.  voor een BA lid wordt het dan  22,50 euro per jaar en voor een BB lid  27,50 euro.

Wijzigingen doorgeven

via contactformulier