Meldpunt klachten RegioRijder en Valys

 

Geachte lezer van dit blad,

 

Heeft u ervaring met de RegioRijder? Of de Valys? Of beiden? En zijn uw ervaringen met deze dienstverlenende vervoerders positief? Of heeft u er wel het een en ander op aan te merken, maar weet u niet waar u met uw klacht heen moet?

De gezamenlijke seniorenverenigingen KBO,PCOB, Seniorenvereniging Haarlemmermeer-Noord en Zuid krijgen diverse klachten binnen over de regiorijder en de Valys.

Ze hebben besloten om, per vereniging, een klachtenbox te openen om al deze klachten te gaan bundelen.

Wat willen we weten?

  1. Uw naam en adres
  2. Datum en tijd van de aangevraagde rit
  3. klachtomschrijving
  4. Hebt u dit gemeld bij de regiorijder, telefonisch of op het klachtenformulier?
  5. Wat was het antwoord, telefonisch of schriftelijk?
  6. Maakt u gebruik van de terugbelservice?
  7. Belt de chauffeur u of wel of niet onderweg naar u is?

 

Voor de SvHN is ondergetekende uw meldpunt voor klachten over de Regiorijder c.q. De Valys.

U kunt mij mailen : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mocht u niet beschikken over een computer, dan mag u van maandag t/m vrijdag tussen 17.00 uur en 18.00 uur bellen naar: 023 – 5651138.

 

Na sluitingsdatum eind februari worden al uw klachten gebundeld en gesorteerd en samen met die van de andere verenigingen gemeld aan de regiorijder en de gemeente, waarbij wij meteen een gesprek met hen aanvragen.

In het kader van de wet op de privacy worden uw persoonlijke gegevens zonder uw schriftelijke toestemming door ons niet naar derden gebruikt, m.a.w., alle klachten worden geanonimiseerd.

Wij brengen u uiteraard op de hoogte van de uitkomst van het gesprek met de regiorijder en de gemeente.

[overzicht]